





Flere alternativer?
Joachim Wool Double Breasted Blazer Dark Ink
Finn riktig størrelse
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser 48.
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Laget i ull.
- Helfôret, noe som skaper et føyelig plagg med en gjennomarbeidet innside.
- Fôr i acetat og cupro.
- To frontlommer.
- En brystlomme.
- Tre passpolerte innerlommer.
- Usprettede knapphull nederst på ermene.
- Dobbel splitt.
- Smal
- Normal i størrelsen, vi anbefaler at man velger sin vanlige størrelse.
- Modellen på bildet: 190 cm høy, 84 kg, viser 48.
Passform
Produktets artikkelnummer28263611
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm 46 48 50 52 Armlengde 44,5 45 45 46 Brystvidde 98 102 104 108 Midjevidde 88 92 94 100 Plaggets lengde 75 76 76 78 Skulderbredde 43 44 45 46
-
Vaskeråd & info
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier. -
Produsentinformasjon
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktets artikkelnummer:
- 28263611r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- 112248-09C
- Opprinnelsesland:
- Romania
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier.