




Flere alternativer?
Des Jeans Dust Blue
Finn riktig størrelse
Hvorfor handle hos Care of Carl?
-
Produktbeskrivelse
- Laget i bomull og elastan.
- Fem lommer.
- Lys vask.
- Papirpatch med en logo ved linningen.
- Patch med en logo foran.
- Smal
- Normalhøy i livet
- Normale i størrelsen, vi anbefaler at du velger din vanlige størrelse.
Passform
Produktets artikkelnummer28907311
-
produktets mål
Se hvordan vi tar mål og se størrelsesguide »Mål i cm W29 L32 W30 L32 W31 L32 W32 L32 W33 L32 W34 L32 W36 L32 W29 L34 W30 L34 W31 L34 W32 L34 W33 L34 W34 L34 W36 L34 Midjevidde 78 78 80 82 86 86 96 78 78 80 82 86 86 96 Innerben 78 78 78 78 78 78 78 82 82 82 82 82 82 82 Lårvidde 54 54 56 56 58 60 62 54 54 56 56 58 60 62 Knevidde 38 40 40 41 42 42 44 38 40 40 41 42 42 44 Fotvidde 36 37 37 37 38 38 40 36 37 37 37 38 38 40
-
Vaskeråd & info
-
Om Tiger of Sweden
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier. -
Produsentinformasjon
- Navn:
- Tiger of Sweden AB
- Adresse:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktets artikkelnummer:
- 28907311r
- EAN/GTIN:
- Produsentens artikkelnummer
- 112286-222
- Opprinnelsesland:
- Tunisia
Her ovenfor har vi samlet svar på noen vanlige spørsmål som kan være nyttige. Hvis du har et spesifikt spørsmål om produktsikkerhet, anbefaler vi at du kontakter produsenten direkte.
Det svenske varemerket Tiger of Sweden, grunnlagt i 1903, har en visjon om å kle menn og kvinner i plagg som oppmuntrer til selvtillit og personlig stil. Helt siden starten har varemerket vært preget av en stolt skreddertradisjon og nøye utført håndverk der fokus ligger på snitt, form og material. Varemerkets grunnverdier er bygget opp rundt kultur, kreativitet og håndverk og målet er konstant utvikling av både design, kvalitet og intellektuelle verdier.