Vi har samlet og besvart de oftest stilte spørsmålene nedenfor.
Patagonias utgangspunkt er at alt som går å reparere, bør repareres.
Av hygieniske årsaker aksepteres kun rene gjenstander for reparasjon. Intime plagg som undertøy, sokker, badetøy, hansker, luer, shorts og underplagg kan heller ikke repareres.
I noen tilfeller kan også andre plagg være uopprettelige, eksempler på dette er jakker med omfattende skader der innerfôret har løsnet.
Er du usikker på om plagget ditt kan repareres, ta kontakt med vår kunderådgivning på [email protected] så hjelper vi deg videre med reparasjonssaken.
Ved reparasjoner streber Patagonia etter å matche nytt materiale så nært som mulig til det eksisterende, selv om dette noen ganger ikke er mulig, spesielt for eldre plagg der stoffet kan ha endret seg eller gått ut av produksjon.
Selv om plagget ikke blir helt identisk med originaltilstanden, opprettholdes funksjonaliteten – uten at du trenger å konsumere mer.
Svar på de mest vanlige spørsmålene finner du her.
Hverdager besvarer vi ditt mail i løpet av 24 timer.
Vi tilbyr pr i dag personlig stilrådgivning både via digitale og fysiske kundemøter ved vårt hovedkontor i Borås, Sverige.
Dersom du er interessert og vil bestille en tid med vår personal shopper, send en e-post til [email protected], hvor du også spesifiserer om du ønsker et digitalt eller fysisk møte. Vi hører av oss igjen med flere detaljer og forslag på tider.
Våre stilrådgivere ser frem til å hjelpe deg med å oppdatere garderoben din og investere i kvalitetsklær som holder over tid!